ساخت و افتتاح بیمارستان بیماران حاد اعصاب و روان توسط بنیاد خیریه اکبر سلطانی نسب

بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری واقع در منطقه باجگاه ۱۵ کیلومتری شیراز که بزرگترین بیمارستان اعصاب و روان استان فارس بوده که قدمتی ۴۰ ساله دارد که علاوه بر بیماران هم استانی، بیماران استان های مجاور را نیز تحت پوشش خود دارد.
با توجه به مظلومیت بیماران اعصاب و روان و اعلام نیاز جهت حمایت این بخش، طی جلسات و بازدید های مکرر، بنیاد خیریه اکبر سلطانی نسب بر آن شد تا طی اقدامی خیرخواهانه نسبت به احداث ساختمان بیمارستان در مجموعه بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری شیراز قدم بردارد که این ساختمان به بستری بیماران حاد (مردان) اختصاص یافته است.

 

زیربنا این ساختمان ۱۳۰۰ متر مربع با گنجایش استاندارد ۴۰ تخت می باشد و این ساختمان دارای اتاق های بستری، اتاق های ایزوله سرویس های بهداشتی و حمام، ناهار خوری و … می باشد که هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان توسط بنیاد خیریه اکبر سلطانی نسب در این راه هزینه گردید.

در تاریخ دهم تیر ماه ۹۹ بیمارستان بیماران حاد بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با حضور مقامات مربوطه بیمارستان، جمعی از مدیران ارشد دانشگاه از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان فارس، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان فارس و نمایندگان بنیاد خیریه اکبر سلطانی نسب و… با حضور خبرنگاران صدا و سیما افتتاح گردید.
در طی مراسم مقامات علوم پزشکی، بیمارستان دکتر محرری و نماینده بنیاد خیریه اکبر سلطانی نسب سخنرانی خود را ایراد نمودند. در پایان از خانم مریم سلطانی نسب نماینده خیر با لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.