تهیه تبلت در راستای تسهیل آموزش آنلاین برای دانش آموزان نیازمند

پس از ممنوعیت حضور دانش‌آموزان در کلاس درس و مدرسه،‌ در پی شروع کرونا در کشور، آموزش در بستر فضای مجازی دنبال شد. با شروع فعالیت آموزشی در فضای مجازی دانش‌آموزانی که به اینترنت پرسرعت، گوشی هوشمند، ‌تبلت و لپتاپ دسترسی داشتند به اپلیکیشن شاد و نرم افزارهای مربوطه متصل شدند و بدون مشکل آموزش های مربوط به هر پایه را فراگرفتند.

 متاسفانه دانش‌آموزان بی بضاعت در امر آموزش با مشکل مواجه شدند و عدم توانایی برای تهیه گوشی و تبلت موجب ناراحتی دانش آموزان،  پسرفت تحصیلی و یا حتی بازماندن از تحصیل شده است.

از این رو بنیاد خیریه اکبر سلطانی نسب با همراهی و همیاری خیریه ها و سازمان و انجمن های مربوطه در استان فارس برای تهیه تبلت گام برداشتند. گروه هدف دانش آموزان محروم از امکانات برای شرکت در کلاسهای آنلاین تعیین گردید تا با تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند، امکان فرصت برابر آموزشی در ایام کرونا برای دانش آموزان فراهم گردد که بنیاد خیریه اکبر سلطانی نسب هزینه تهیه تعداد ۵۰ تبلت را بر عهده گرفت.  همچنین لازم به ذکر است که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، شبکه مجمع خیرین استان فارس ، خانه خیرین استان فارس و تعدادی از موسسات و انجمن های خیریه شیراز  تعداد قابل توجهی تبلت تهیه و به گروه هدف اهدا نمودند.